Helpdesk

Als gebruiker van onze softwareoplossingen kunt u op onze Online Helpdesk terecht voor vragen, downloads of extra informatie. Stelt u uw vraag via de Online Helpdesk, dan komt deze direct bij de juiste supportmedewerker terecht en zullen wij u zo spoedig mogelijk ondersteunen.

Contact maken met de Alphacam Helpdesk kan op 4 manieren:

– Telefonische ondersteuning
– Een e-mail versturen aan helpdesk@alphacam.nl
– Inloggen op de Online Helpdesk met Downloadcentrum, Kennisbank en Ticketsysteem
– Via Remote Helpdesk voor ondersteuning op afstand

Telefonisch is onze Helpdesk bereikbaar op maandag tot en met donderdag van 08:30 tot 17:00 en op vrijdag van 08:30 tot 14:00. We staan klaar om uw vragen te beantwoorden.

Het directe Helpdesknummer: +31 (0) 418 – 655202

Ons advies is om altijd eerst uw vraag of melding op te zoeken in de Kennisbank. Log in op onze Online Helpdesk. U gaat naar de Kennisbank, hier vindt u antwoord op de meest gestelde vragen en of meldingen. Kunt u geen oplossing vinden? Stuur dan een ticket in met uw vraag en wij berichten u zo spoedig mogelijk met een antwoord. Via ‘Mijn tickets’ kunt u de status van uw ingestuurde ticket volgen.

Klik hier om naar de Online Helpdesk te gaan.

Online verbinding

Soms vraagt een melding of een vraag om verduidelijking. In dat geval kunnen wij online verbinding maken met uw computer. Zo kunnen wij direct op uw scherm meekijken en u waar mogelijk meteen ondersteuning verlenen. Deze Remote Helpdesk – ondersteuning op afstand – biedt onze medewerkers de gelegenheid om vraagstukken snel en efficiënt op te lossen.

U ontvangt telefonisch van onze medewerker een code waarmee we de verbinding tot stand kunnen brengen.

Voor Mac/Linux:
Klik hier om een Online Verbinding te leggen.

Voor Windows:
Klik hier om een Online Verbinding te leggen.